Thursday, December 24, 2009

i still love you

lo sadar ga kalo selama ini gue ga pernah marah sama lo? apalagi sampe pake capslock2 dan lain lain. Dan dulu gue kira lo temen gue yang paling baik dan selalu kaya gitu sampe ga tau kapan. Dulu, setiap lo buat kesalahan gue tahan2in tuh emosi2 gue dan gue coba buat sabar :) tapi apaan nih sekarang? lo jadi kaya gini, mentang2 lo ada temen lain yang lebih lo sayang, ya kan? gue tau kok. maaf ya sekarang gue jadi marah2 sama lo, gue bukan orang yang bisa sabar melulu.

i know everybody changes, but don't be like this. It hurts! Don't think about yourself , think about others, think about me, think about how i feel. I still love you as my friend, i don't want us to be like this, i miss those happy times, that you always be here beside me, you make me smile and happy all day long. But remember this, i will always forgive you, and i still love you anyway....................even i look emotional in the outside, but i still love you in the inside :'')

<3 (:

No comments:

Post a Comment